Lekce

Jaké lekce vám nabízíme:

(na všechny lekce jógy je potřeba vlastní podložka, pohodlné oblečení, pití, popřípadě deka na závěrečnou relaxaci)

Jin jóga
Jin jóga

Yin jóga je velice klidný a pomalý styl jógy. Blahodárně uvolňuje svaly, napětí v těle a učí nás naslouchat svému tělu. Základem praxe jsou delší výdrže jednotlivých pozic (3-5 min.) a objevení své klidné mysli.
Delší výdrž je zde držena z toho důvodu, abychom dokázali v klidu a velmi jemně uvolňovat svaly v částech těla, na kterých chceme pracovat. Tím nevědomě pomáháme naší pojivové tkáni, aby byla vyživena a udržována v dobré formě. Je blahodárná na flexibilitu kloubů, protahuje, uvolňuje přebytečné napětí v těle, zklidňuje mysl, učí nás správnému dechu, posiluje imunitu, podporuje energii v těle a je osvěžující a zdravá především pro oblast kyčlí, bederní páteře, kolen, ramenních kloubů a napomáhá celkově vyšší flexibilitě páteře.
Yin jógu je možné cvičit i v těhotenství, ale je třeba naslouchat svému tělu. Během prvních třech měsíců se však praktikování příliš nedoporučuje. Během cvičení se používá různých pomůcek: polštářů, boosterů, deky, bloků - pro správné a příjemné držení těla v jednotlivé pozici.

Hatha jóga
Hatha jóga

Hatha jóga znamená v překladu "spojení Slunce a Měsíce". Tento styl jógy je zaměřen na rozvoj tělesného potenciálu. Hatha jóga patří ke klidnějším stylům jógy, klade důraz na dech, správnost provedení a výdrž v ásanách. 

Dětská jóga
Dětská jóga

Jóga je určena dětem od 4 a půl let do 11 let. Praktikujeme zde ásany formou her, učíme se jejich správnou techniku, učíme se správnému držení těla, rovnováze, dechu. Posilujeme, povídáme si, občas něco nakreslíme. Dětská jóga je vedena pouze jako kurz o 10ti lekcích a bez přítomnosti rodičů. Závěrečná hodina je ukázková pro rodiče. Vlastní podložku sebou.

Gravid jóga
Gravid jóga

Gravidjóga je jemná jóga pro nastávající maminky. Cvičení je sestaveno z ásan, které jsou v souladu s fyziologií těhotenství. Tato jóga pomáhá těhotným ženám si toto období užívat a připravuje je na porod. 

Balony
Balony

Aerobně posilovací hodina se závěrečným strečinkem. Dáme si do těla. Posilujeme s balónem, malými činkami o váze 0,5kg, gumičkami a s vlastní vahou těla. Ručník, pití a obuv do tělocvičny sebou.

Jóga na kruzích
Jóga na kruzích

Osvojíte si základní práci s kruhem, jak se na něho dostat, jak se na něm udržet a naučíte se jednoduché pozice. Hodina je vhodná pro všechny i bez předchozí zkušenosti, pro všechny, kdo mají chuť vyzkoušet něco nového. Rozhodně se při hodině zapotíte.